Szombaton reggel megnyitott az ANUGA, amelyet a világ legnagyobb élelmiszeripari szakkiállításaként tartanak számon. Az Agrármarketing Centrum mintegy 250 négyzetméteres közösségi standján huszonhét hazai kiállító jelenik meg a 2023. október 11-ig tartó, ötnapos kölni expón, ahol tíz tematikus kiállítás keretében találkozhatnak az exportképes vállalkozások a lehetséges importőrökkel, beszállítókkal vagy kereskedelmi láncok képviselőivel szerte a világból – írja sajtóközleményében a Agrármarketing Centrum.
Agrármarketing Centrum mintegy 250 négyzetméteres közösségi standján huszonhét hazai kiállító jelenik meg az ANUGA – Fotó: Agrármarketing Centrum
Hozzáteszik, hogy mintegy 50 futballpályányi területen, egészen pontosan 284.000 négyzetméteren zajlik a kontinens legjelentősebb élelmiszer tematikájú kiállítása, amelyen az élelmiszeripari vállalkozások számára presztízsnek számít a részvétel. A közel 170 ezer szakmai látogatót vonzó esemény a magyar exportképes vállalkozások számára is rangos megjelenési lehetőség. Idén huszonheten az Agrármarketing Centrum közösségi standján, 33 magyar cég pedig önállóan képviselteti magát.
Az Agrármarketing Centrum közösségi standján, 33 magyar cég pedig önállóan képviselteti magát – Fotó: Agrármarketing Centrum
A résztvevő cégek többek között kacsa- és libatermékekkel, vadhúsokkal, mézekkel, különféle italokkal, az organikus szekcióban pedig homoktövis készítményekkel, magolajokkal, fűszerpaprikával várják az érdeklődő beszerzőket – Fotó: Agrármarketing Centrum
Az Agrármarketing Centrum szervezésében kiállító cégek az ital, hús, általános élelmiszer és bio tematikákban, négy pavilon közösségi standjain, összesen 243 négyzetméteren várják az érdeklődőket a legkülönfélébb, jellemzően prémium kategóriás termékekkel. A résztvevő cégek többek között kacsa- és libatermékekkel, vadhúsokkal, mézekkel, különféle italokkal, az organikus szekcióban pedig homoktövis készítményekkel, magolajokkal, fűszerpaprikával várják az érdeklődő beszerzőket – áll a közleményben.
Az Agrármarketing Centrum standján külön pultnál ismerhetik meg a Társaság exportfejlesztési stratégiáját, a Hungarian Food Business Programot. A potenciális beszerzők akár azonnal regisztrálhatnak abba az online katalógusba, amely hatékonyan köti össze az exportra lépni szándékozó magyar vállalkozásokat a potenciális beszerzőkkel – emelik ki.
Már az első két nap után jól látszik, hogy a kiállítási szektor túl van a Covid válságon, hiszen minden eddigit meghaladó számban vannak jelen kiállítók Kölnben, ahol várhatóan a látogatószám is meghaladja majd a valaha mért legmagasabb értéket. A magyar élelmiszeripari vállalkozásoknak szükségük is van az új piacokra, hiszen a klasszikus európai piacaink megtorpanóban vannak, az ANUGA-n pedig a világ minden tájáról érkező beszerzőkkel van lehetőség új kapcsolatok kiépítésére – hívja fel a figyelmet az Agrármarketing Centrum.